Shopping hemifrån

Igår var vi bjudna på middag hos silverfarmor, kusinträff i två generationer kan man säga. Gudomligt gott som vanligt och det känns lyxigt att äta söndags-middag mitt i veckan :) mysigt som alltid!

Men sen när vi kom hem o jag skulle natta så ville Jolie inte ha någon vänlig, väldigt ovanligt och hon var mer klängig än vanligt. En stund efter så spyr hon ner hela sängen och tårarna bara sprutar på henne :( så vår lilla älskling har åkt på magsjuka..


Så det blev soffmys med massa handdukar, eftersom hon regelbundet spydde mer :( stackare! Så jobbigt för henne, jag önskar hellre feber åt henne. Fy för magsjuka alltså!


Sängen ställde vi in hos oss. Kändes nästan som man hade henne som bebis igen, då den stod där i 4 månader innan hon flyttade till eget rum. Natten vart tuff med många uppvak och hulkande :(

Största delen idag har vi sovit. Tittat lite på film osv. Idag var det frukost shopping på Lindex som jag missade eftersom skruttan blev sjuk. Men min syster föll in som en räddare och köpte hem lite åt Jolie :) vart ju bättre än att shoppa online, haha! Hon fick i stort sett fria händer och detta blev det:


Tusen tack! Jolie kommer va så himla fin när sommaren kommer! ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0