Dejtnight

Igårkväll unnade vi oss en kväll för att bara vara flickvän & pojkvän, innan vi snart blir tvåbarnsföräldrar. ♥ Kanske var den sista chansen att vara med varandra på tu man hand innan bebisen kommer, så vi passade på. Jolie sov hos sin farmor och vi tog oss en god middag på Aqua Dinner och därefter blev det bio.
 


Bion blev "Ett päron till farsa - andra generationen" och visst var den rolig, men något överdriven vissa delar. Andreas tycker som vanligt att komedier inte är "bio-värda" för att man likaväl kan hyra dom senare, han vill gärna se mer storslagna filmer. Men jag är rätt kräsen, eller lättskrämd rättare sagt, så jag är rätt petig om vad jag vill se på bio eller hemma. Hur som helst var det en lyckad dejt. Vi fick även sovmorgon till hela 9.30 idag, det vart ju skönt kan jag lova!
 

Men om ärligheten ska fram så finns det inte mycket som slår att få vara med våran älskade lilla solstråle! ♥ Tänk att snart blir du storasyster och vi har en liten lillasyster eller lillebror här hemma. Helt otroligt att vi snart är fyra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0