Magen vecka 40

Ja nu återstår det att se hur många magbilder till det blir. Hoppas innerligt att jag kan hålla mitt löfte om att ta sista bilder på magen när värkarna startat, och det borde jag ju hinna med. Om det liksom är det första jag tänker på, haha. Idag har vi gått in i vecka 40, 39+0. Vi kör på en jämförelse med Jolie i magen idag med.
 
 
Gravid med tvåan, vecka 40
 
1 . Tvåan vecka 40, 39+0 till vänster. // 2 . Jolie vecka 40, 39+3 till höger.
 
Ja men rent spontant känns det som det är mer "bara mage" denna gången. Den känns större och ser ut att ligga något lägre. Jag var ju väldigt svullen med Jolie så jag kände mig mycket, mycket större då än nu. Och vad det gäller bristningar så är det bara de som jag fick med Jolie som syns på magen nu. Kanske att det kommit någon enstaka till denna gången. Men annars är de väldigt bleka om man jämför när de "blev till" med Jolie magen. Ah ni förstår. Så himla nyfiken på vem som gömmer sig där inne nu!! Det är helt klart en mycket vildare bebis än vad Jolie var i magen, hihi. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0