Välkommen min son! ♥

Ni läste rätt, vi har fått en son. Jolie har fått en lillebror! ♥ Och tiden har gått så galet fort, för idag är han redan 1 månad, våran älskade Elliot. ♥ Han föddes alltså den 30 oktober, 3 dagar efter bf, kl 10.03. Det var mig en stor liten bebis vi fick på 4340 gram och 53 cm lång. Men så galet lyckliga!


Här är vår alldeles nya lilla son Elliot, på bilden ca 4,5 timma gammal ♥
 
Jag har så himla mycket jag vill berätta och skriva om! Men med två barn hemma så hinns inte datorn med, som ni märkt. Men jag lovar att det ska komma en förlossningsberättelse och lite inlägg från vår första månad som tvåbarnföräldrar. Ni ska även få de sista magbilderna, och bilder på magen efteråt osv. När jag väl kommit ikapp mig med inlägg så ska jag verkligen försöka att komma igång med lite mer regelbunda uppdateringar. Men nu har ni iallafall fått veta att vår efterlängtade bebis kommit, så visat sig vara en liten lillebror, det är magiskt! Vi lever verkligen i en enda stor bebisbubbla nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0