Snart i mål

Ja dagen D närmar sig med stormsteg, men återigen säger jag att jag känner mig lugn och inte alls otålig. Mer nyfiken! Kommer bebis vara lika punktlig som sin storasyster eller vill den gotta sig innanför magen ett tag därefter? Det är helt upp till plutt. ❤️

I onsdags välkomnade vi vecka 40, och magen är så stor den bara kan bli, tror jag, haha. Hur som helst är det inte bara jag som tycker den är mysig :)



Blivande storasyster är så förväntansfull!! Ber mig dra upp tröjan och vill klappa och gosa med magen. Pussa på den oxå men det hann jag aldrig få bild på. Hon pratar ofta om bebisen, att den ska sova i spjälsängen och frågar vem det kan vara där inne, pojke eller flicka. Gång på gång säger hon att bebisen ska vara utanför nu, hihi. Min fina kloka tjej! ❤️


Idag, som många gånger tidigare, så somnade hon på kanonkulan vid vilan. Så att mysa med sin lillebror/lillasyster, det gör hon redan för fullt. Jag tycker det känns ofattbart att jag snart har en bebis i famnen istället för en stor mage. Och ännu mer ofattbart, två barn! Som är mina! Som jag burit i min kropp och fött till denna värld. Helt galet! Jag har än idag svårt att förstå att Jolie vuxit i min mage, och man glömmer ju så snabbt. Ja jag ska verkligen njuta till fullo det sista av denna graviditeten, och jag är så otroligt tacksam för hur smidig den varit!

4 dagar kvar till bf, snart bara 3. Bara bebis som får avgöra när det är dags. Om nästa inlägg här på bloggen kommer vara att jag blivit tvåbarnsmamma? Men jag är såklart väl medveten om att det kan ta tid och då kommer det ju veckouppdatering och magbilder som vanligt. Hur som helst längtar vi efter dig! ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0