Magen vecka 41

Ja så nu var det en ny vecka och det blev minsann fler magbilder. En dag efter den beräknade födelsedagen, så det betyder att vi går in i vecka 41 idag. Så här kommer dagens mage :)
 
 
 
Nu händer det la knappast så mycket med storleken, mer att den sjunker mer och mer kan jag tänka mig. Blir spännande o se vad SF måttet ligger på imorgon. Och eftersom jag aldrig var med Jolie hos barnmorskan efter BF så vet jag inte riktigt vad som görs då. Gissar att det är mäta magen och lyssna på hjärtat som vanligt. Men jag hoppas även kunna få en hinnsvepning. Och det skulle vara roligt att få ett ul för att få en uppskattad vikt. Men som sagt vet jag inte alls vad man gör eller kan erbjudas. Så jag uppdaterar mer imon när jag varit där :) Förhoppningsvis blir det inte magbilder för vecka 42, utan bara de sista innan förlossningen nu. Men även det kan jag ju inte veta. Bebis kommer när den är redo. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0