Magen vecka 38

Ja då vart jag bakom datorn igen, precis tagit bilder på magen för en ny vecka. Denna gången vecka 38, idag 37+0. Graviditeten är nu fullgången, så vem vet hur många gånger till jag kommer ta dessa bilder. Jag hoppas verkligen att jag hinner ta de där sista bilderna innan vi åker in till förlossningen som jag gjorde med Jolie. Då vart jag visserligen hemma i 13h innan vi åkte. Men det ska nog hinnas med! Idag kör vi en jämförelse med förra graviditeten i samma vecka.
 
Gravid med tvåan, vecka 38
 
1 . Tvåan vecka 38, 37+0 till vänster. // 2 . Jolie vecka 38, 37+5 till höger
 
Nu börjar det ändå kännas som den sakta börjar sjunka lite? Kanske skulle lägga ut ett inlägg med bilder av magen hela vägen så kanske det är lättare att se. Kanske inte alla veckor, men 5 i taget eller något. Får se hur jag gör. SF måttet har fram tills förra veckan varit mindre med Jolie, men i vecka 37 låg det på exakt samma. Så nu i slutspurten kommer det nog hamna på samma mått. Ska komma ihåg att mäta en sista gången med, omkretsen alltså. Den vart 130cm med Jolie och nu har jag faktiskt ingen aning. Men ska mäta snart! När jag väl kommer ihåg. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0