Ny hobby

En vän skickade häromdagen en bild på att hon satt o målade i en sån målarbok för vuxna som blivit så populärt. Direkt blev jag sugen på en egen bok! Så redan dagen efter var jag nere på bokhandeln och köpte mig en :)


Jag valde Förtrollade skogen. Det finns en som heter Hemliga trädgården med, men jag fastnade mer för den med skogen för då i är det lite mer djur, som jag gillar :) så jag har redan hunnit börja måla lite, riktigt roligt!


Idag var jag tillochmed o köpte lite fler pennor, kände att jag inte hade alla färger som behövdes för skogens alla färger :)

I skrivande stund inväntar jag att lilla dottern ska somna, så jag kan få plocka fram min målarbok igen, hihi. Med parantes för lite fix av kvällsmat. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0