Mors dag

Jag har jobbat hela helgen, så det har inte varit mycket som blivit gjort. Men idag vart det ju mors dag så jag ställde mig o gjorde lite bakelser & bjöd hem min mamma & pappa på lite fika :) blev sockerkaks-muffins som jag gröpte ur o la vaniljkräm i. Toppade med grädde och jordgubbar, riktigt mumsigt!


Och bara för att förtydliga så står det Mamma på bakelserna :)

Fick sån galen mersmak på jordgubbar sen. Var såå gott! Så kunde inte låta bli att ta mig en tallrik nu ikväll med. Mums!

Vart en bra helg även att jag jobbat. 9-14 igår och 15-20 idag. Helt okej tider även om det är lite halvtrist att vara ifrån familjen när alla är lediga. Men det är ju inte så varje helg :) väldigt mycket jobb framöver och ända fram till semestern. Men det är bara att bita ihop! Håller tummarna för att ryggen inte lägger av innan dess ;)

Det buffas väldigt mycket där inne nu, vissa stunder om dagen. Om än väldigt försiktigt, men jag känner tydligt att det är du ❤️ underbara känsla! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0