Magen vecka 19

Blev en kvällsbild denna veckan, jämfört med förmiddags-bild tidigare veckor. Såg nu att jag hade samma tröja som förra veckobilden, men det kanske bara är jag som tänker på, haha!
 
 
I vissa vinklar och tillstånd, när jag ser mig i spegeln så känns magen mycket mer putig eller spetsig denna gången. Men jag vet inte. Så svårt att jämföra när man inte har bilderna framför mig. Hur som helst känns det som det står lite stilla nu faktiskt. Måste även tacka min vän Jenny (tror nog allt att du läser detta, haha) för oljan jag fick, den är verkligen så mycket bättre än vanlig lotion som jag använde förra graviditeten. Det klias inte alls lika mycket nu, men det kanske kommer. Den känns väldigt bra iallafall :) så tack! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0