Magen vecka 17

Äntligen kan jag använda min favorit tröja som jag hade förra gravidteten. Känns ju fel att använda den när man inte är gravid, och dessutom är den ju rätt slapp i magen, haha ;)
 
 
Så nu är det bara att vänja er vid att det kommer att komma många magbilder med just denna tröjan, haha. Jag har varit dålig på att både väga mig och mäta mig, eller rättare sagt, har inte gjort det sedan jag fick veta att jag var gravid.. Kanske borde göra det. Lite kul att se hur mycket det växer ber vecka :) Får helt enkelt börja med det.
 
Magen har börjat klia nu, och brösten! Fick gravidolja av en vän som funkar jättebra. Fick galet mycket bristningar förra gången så vet inte om det finns utrymme för fler, haha. Men det återstår ju att se. De gamla håller sig rätt vita än så länge så det syns väl om det kommer några röda nya.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0