Magen vecka 16

Eftersom jag nu börjar med vecko-uppdateringar så tänkte jag även börja med magbilderna. Men det dröjer nog ett tag till innan det blir bar mage, likadant som med Jolie är jag inte än så bekväm i hur min mage ser ut. Och den är ju helt klart mycket hängigare och "dallrigare" denna gången, haha!
 
 
Det är verkligen ingen myt att magen kom snabbare denna gången! Iallafall inte för mig. Men jag kan inte riktigt svara på om den är mycket större än när jag var i vecka 16 med Jolie. Måste jämföra, men hinner inte riktigt nu. Det är iallafall väldigt skönt att omgivningen vet om att jag väntar barn, så jag slipper dölja magen, och framför allt känna mig fet ;) Innan jag blev gravid så kämpade jag ju med att gå ner i vikt. Och började synas på mig med, och nu istället blir jag större. Vet man inte om att jag är gravid så kanske det blir lite konstigt, haha.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0