Helgen

Helgen, som bestått av 4 dagar, den har bara svept förbi! I torsdags var vi på loppis i pilaboparken med svärföräldrarna, fikade lite och träffade på min farmor :) sen åkte familjen ut o la i båten, medan jag åkte för att jobba. Lite trist sådär när mannen är ledig o de skulle lägga i båten. Men jag hade utan tvekan minst lika kul på jobbet! Och det blir ju defenetivt mer båtturer framöver :)

Fredagen så gick vi på marknaden här i stan. Jolie vart ju nöjdaste tjejen i stan när hon fick en ballong :) på kvällen grillade vi och det kom hit lite trevligt folk!

Lördagen spenderade vi hos mina föräldrar, ännu en grillkväll. Och idag har vi varit iväg till Vetlanda för lite små shopping. Köpte ett regnställ och regnvantar åt lilla tösen. Hon såklart superglad o ville ha på sig det direkt :) på vägen hem i bilen så tjatade hon även "jaill åka båten" . Så det vart nog minst sagt en rolig upplevelse att åka båt häromdagen ❤️

Brist på bilder från helgen, men härom kvällen ville Jolie minsann att "bebis" skulle sova hos henne. Hon har blivit så himla söt med sin docka. Leker ofta med den och ska söva i vagn osv :) lilla gull! 

-
I skrivande stund sitter jag bredvid Jolie's säng o hör henne snuffsa så gott. Man blir så lycklig! Älskade lilla tjej, snart är du storasyster och vi får en liten pluttebebis här hemma, helt otroligt! ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0