Vilka är ni?

Jag skriver blogg mestadels för min egen skull, kunna gå tillbaka o titta hur det var tidigare i mitt liv. Perfekt nu när jag är gravid för andra gången o kan gå tillbaka o se hur det var första gången :)

Men jag tror, och hoppas att ni ändå är några stycken som läser mina inlägg. Ser ju trots allt på statistiken att det är folk här inne. Kan ni inte lämna lite spår efter er? :) exempelvis; vilka ni är, hur gamla ni är, om ni har barn och hur ni hittade till mig? Vore jätteroligt! ❤️

Om jag ser att det är många personer som jag faktiskt inte känner, så kanske det skulle vara roligt med en frågestund? Skriv gärna det i er presentation med ;) men sen sitter jag väl här med 0 st kommentarer som vanligt, haha. Spännade! 


Kommentarer
marina

Jag heter marina. Är 31 år och har en son på 5,5 år ocv en dotter på 3 år. Vi bor i finland. Nu minns jag int hur jag hitta hit.

Svar: Hej Marina! Va roligt att du ville ta dig tid att svara, och såklart ännu roligare att du läser min blogg :) lämna gärna spår igen här framöver, väldigt roligt med lite respons. Kram
Sandra Gustafsson

2015-06-04 @ 20:53:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0