Stadsparken i Jönköping

Förmiddagen idag tillbringade vi i Stadsparken i Jönköping. Jolie var så himla faschinerad av alla djuren, men hon tyckte nog att hästarna var bäst ♥ Hon har det senaste utvecklat ett väldigt intresse för hästar, och mamman här hoppas förstås att hon blir en liten hästtjej, hihi. Saknar verkligen att vara bland hästar!
 
 
 
Tog en glass innan vi for hem igen. Handlade lite mat och sen vart tanken att skruttan skulle sova medan jag lagade mat, men ikke! Hon skulle minsann vara vaken! Jag gjorde iallafall färskpotatis, vi tjuvstartar lite, det är ju såå gott! Oså lite burkskinka och gräddfil till det. Enkelt och gott! Efter maten blev det en sväng till lekplatsen vid oss. Därefter hoppade jag i säng och pappan & dottern gick bort till farmor. Vad de sen gjorde där vet jag inte, haha, men jag lyckades iallafall somna.
 
Nu är jag på jobbet sedan två timmar tillbaka. Senast jag jobbade vakennatt var 3 maj så får se hur detta går. Kommande 4 veckor kommer jag jobba 2-3 nätter i veckan, plus lite eftermiddagar och kvällar på det med. Semesterperioden har ju nämligen börjat och de veckor jag själv inte har semester, har jag förstås tagit åt mig extra, på båda arbetsplatserna. Men det ska nog gå bra! De har inte lagt några dubbelnätter nu iallafall och det är bra, då de vart aningen tufft sist jag var gravid.
 
Har fortfarande känslan att denna graviditeten kommer susa förbi, nästan skrämmande egentligen. Men snart har vi en liten bebis hos oss ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0