Olyckligt drabbad

Jag berättade ju att vi monterade upp skötbordet förra helgen. Då sa Andreas när han varit ute i förrådet o hämtat det, att han tyckte det såg ut som Jolie's babygym såg mögligt ut, men han tittade inte så noga. Jag tänkte inte så mycket mer på det, förens idag när jag fick hem en påse med bebiskläder från min syster. Då började jag grunna på om det verkligen var mögel eller om man sett fel. Så när Jolie sov på mitt dagen idag så krånglade jag mig ut i förrådet och hämtade in ALLA vakuumpåsar jag hade där. OM nu så en blivit möglig så kunde ju likaväl allt blivit det. Och redan innan jag öppnade den påsen med just gymmet i, så bara brast det..
 
Såhär såg nämligen babygymmet ut, och dessutom babynestet och amingnskudden .. :(
 
 
Gravid och känslig som jag är började jag förstås storgråta! Hur har det lyckats bli såhär? Jag trodde ju att hela meningen med vakuumpåsar var att det skulle bevara sakerna hela och fräscha.. Fy va ledsen jag blev! Jag upptäckte att nästan alla påsar hade vakuumet släppt på, men det vart bara detta som blev drabbat. Kollade igenom ALLA Jolie's kläder och allt såg mögel-fritt ut, tack & lov! Det enda jag kan komma på varför är om jag lagt ner detta och något utav det varit lite fuktigt.. Men jag har inge minne av det alls. Visst kan alla göra misstag, och förmodligen vart väl detta mitt egna fel då OM nu något var fuktigt. Usch & fy. Riktigt sorgligt!
 
Tur som det är har jag ju en snäll syster som mer än gärna lånar ut både gym, nest och kudde åt mig. Tusen tack! Vad skulle jag gjort utan dig? ♥ Självklart väldigt uppskattat, och skönt att behöva köpa nytt. Men det är ju aldrig som att använda sitt egna, det min älskade dotter hade när hon var bebis. Det sitter ju så mycket minnen i dessa grejer.. Menmen, nya minnen med ny bebis.
 
När jag väl var i rotade bland alla kläderna, så kunde jag inte låta bli att ta fram det neutrala jag hade i storlek 50 och 56. Hihi, så pyttesmått! Kan knappt förstå att Jolie varit så liten, och ännu mindre att jag faktiskt har en så liten snart igen! Jösses. Så lite bebiskläder fick nu smyga fram och lägga sig i byrån, mysigt att kunna gå o pilla lite på dom och längta sig fram ♥ Det vart lite tröstnade i detta missöde..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0