Magen vecka 20

Idag var första gången jag mätte magen sedan jag blivit gravid, eftersom jag försökte gå ner i vikt innan jag blev gravid så har detta känts lite halvt jobbigt. Att se siffrorna öka igen. Men jag vet ju att det är för det växer en liten bebis där inne. Så jag får helt enkelt släppa den tanken och låta magen växa så som den vill, så tar jag tag i det där igen när bebis är här i famnen istället :)
 
 
Så här har vi magen vecka 20 (19+1)
 
Och för er som är nyfikna på måttet, så har jag på dessa 20 veckor ökat 11 cm, haha. Nu vart det nog två veckorsen jag vägde mig och då stod det på +4kg. Helt okej än så länge. Men är lite småspännande (samtidigt skrajset) vad allt kommer att hamna på. Vi får se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0