Kompishäng

Idag vart jag på möte med jobbet för att skriva i alla papper inför ansökan om havandeskapspenning. Så blir allt godkänt så går jag hem den 28 August, känns ju rätt gött :) dessa veckor kommer gå med rasande fart! Vilket hela denna graviditeten gjort hittills!

Efter mötet träffade vi Marie & Saga för lite bus i Stadsparken. Mycket glada tjejer! Och äntligen vart det lite skönt väder med sol ☀️ när vi varit där ett tag så började det kurra i alla våra magar. Så lunch på Asia Palace fick det bli :) när de båda smällt i sig lite mat så vart det ju fullt ös där med. Kort sagt har vi ett par busiga tjejer som var överlyckliga att vara i varandras sällskap!


När jag kom hem så hade jag en minst sagt trött tjej! Hon somnade direkt i vagnen ute på altanen, så jag passade på att lägga mig en stund med. Kändes lite i ryggen efter att ha fått springa efter en busig Jolie hela dagen, haha

Snart kommer min pappa o hämtar Diezel, för sen när Andreas kommer hem åker vi till Jönköping för lite shopping åt Jolie :) så vovvsen fick åka hem till kompisen Tibbe sålänge. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0