Förberedelser

Jag är alltid så ivrig med saker, ni som känner mig vet att jag vill ha saker gjort direkt! Jag har verkligen försökt hindra mig själv med att inte börja "boa" alldeles för tidigt inför bebisens ankomst. Men nu i söndags var det faktiskt Andreas som triggade igång det, haha.

Jolie's rum är ganska litet, och eftersom hon kommer att få en vuxensäng när hon fyller år i augusti, så gör det att det blir något trångt där inne. Så vi beslutade oss för att flytta ut hennes byrå till köket - blev toppenbra! Perfekt att ha så rymligt kök!

Men nu vart det ju oerhört tomt i rummet.. Vad hittar vi på då? Om vi inte köper sängen i förtid, vilket känns tråkigt för det förstör hela grejen med att hon ska få den på sin födelsedag.


Jo vi monterar upp skötbordet igen! Haha, men det blev faktiskt bra! Och för den gravida mamman känns det bra att slippa byta nr2 blöjor på golvet på Jolie. Hon tyckte förstås det vart spännande att den kom upp igen så hon hade inga problem med att ligga där o bli bytt på. Alla nöjda o glada :)

Så första grejen inför bebis ankomst är nu framme ❤️ det får mig bara att längta ännu mer! Och förstås, boa ännu mer, hihi 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0