Dop för Oliwer

Idag stod det dop på schemat, visserligen först så jobbade jag 8-12. Men stora fokuset låg på lilla älskade Oliwer, som var så himla duktig hela tiden! Moster är så stolt över dig, gullis! ♥
 
Doptjänsten höll till i Lövhult, efter det blev det dopfika i en lokal där jag tillbringade mycket tid när jag var liten, haha. Mycket minnen!
 
Min fina familj ❤️

Jag har tyvärr inte så mycket bilder från dopet, bilderna jag tog var nämligen med min systers kamera. Men jag kunde ju inte motstå att ta en bild på den underbara tårtan!
 
 
Så himla mysig dag! Alltid lika underbart att samla släkten och träffas så. Oliwer var som sagt superduktig hela dagen, knappt ett knyst sa han, hihi. Storebror, kusinen och kompisen ville gärna hjälpa honom att öppna paket när det var dags, konstigt att det kan vara så roligt med paket, haha ;)
 
Kvällen sen tillbringade vi hos mina föräldrar. Åkte Buick med pappa in till stan för att handla lite grillad kyckling och potatissallad, muums! Sen vart det bums i säng för både mig och Jolie, så trötta vi var! Minst sagt bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0