Dejtnight

När Andreas fyllde år i april, så fick han ett presentkort av mig, på SF bio och lite annat förstås. Men vi har inte tagit oss för att hitta en bio fören nu, så igår kväll var vi på dejt jag & min älskling ❤️ Jolie fick spendera natten hos sin mormor & morfar, så for vi iväg till Jönköping.


Först tog vi oss en glass vid piren och sen vart det biotime. Vi såg på Termanator, och den var helt okej faktiskt :) vi valde mellan den eller Jurrasik Park, men ingen av oss kände för 3D bio och det var bara det som visades förutom Terminator då.

Men det blev en lyckad kväll! Jag höll dock på att somna på vägen hem sen, och en natt utan uppvak med följd av sovmorgon hade vi. Så skönt! Det behövs verkligen imellanåt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0