Växjö Äventyrsbad

Jag vaknade upp och var jätterastlös, och vädret skulle inte vara det bästa heller, så vi stryde bilen mot Växjö för att testa på deras Äventyrsbad. Det skulle visst vara ett utav de bästa i Sverige, så varför inte testa? Och visst var det roligt! Jolie älskar att bada och det gör även hennes pappa, så det vart ett lyckat besök!
 


 Tyvärr lyckades jag ju inte ta några bilder inne i badet, men jösses vad roligt Jolie hade :) Efter badet åkte vi till shoppingcentret Grand Samarkand för lite mat och shopping. Jag fick med mig en topp och två tights till Jolie, men självfallet inget åt mig själv. Big mama här tycker det känns onödigt att handla när man ändå bara blir större ;) haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0