New in

Sov ett par timmar efter jobbnatten idag och sen drog vi till Jönköping. Perfekt första dag på semestern. Lite lugn start sådär :) Var på jakt efter den omtalade godnattsagan "Kaninen som så gärna ville somna" och äntligen hittade jag den! Vår dotter har varit hopplös att söva på kvällen i över en månad nu, om inte mer. Så jag tänkte det kunde vara värt att ge den en chans iallafall. Och funkar den inte så får man ju testa senare när hon blivit lite större. Hon är ju trots allt inte jätteintresserad av att lyssna på längre sagor annars. Men vi får väl se om den har någon magisk effekt som många föräldrar uttalar sig om ;) haha.
 
Första försöket blir ikväll nu då, så jag ska uppdatera er hur det går!
 
 
Sen fick det faktiskt följa med en ny skötväska hem! Den jag köpte på Gekås när vi väntade Jolie, ja den gick ju sönder nästan direkt och dessutom var den alldeles för liten. Så jag tyckte bebisen och Jolie kunde få en ny :) Har tidigare suktat efter den exclusiva från Emmaljunga, i läder, men den skulle inte komma fören slutet av September isåfall. Men efter att ha funderat lite så kom vi båda fram till att denna sportversionen från Emmaljunga matchar våran vagn mycket mer :) billigare dessutom, så det vart ju bättre, och den kunde följa med hem direkt!
 
När jag sen kunde hänga den på vagnen så kändes det inte mer rätt! Matchade jättebra och den rymmer jättemycket :) så jag är redan supernöjd, utan att ha börjat använda den än. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0