Magen vecka 27

Här kommer veckans magbild, för vecka 27 idag 26+0
 
 
Haha, ser nu att linnet blivit lite väl uttöjt sedan förra graviditeten! Menar då alltså att byxorna syns igenom, haha. Menmen, kanske ett tecken på att köpa nya linnen när denna graviditeten är över. Om magen nu då, den växer ganska sakta tycker jag. Inga mer synliga bristningar än de som kom av förra. Hoppas på att slippa fler. Annars tycker jag att magen synar mer blodådror denna gången. Men minns inte riktigt hur det var. Känns inte riktigt så tung än, antingen för att jag faktiskt "bara" är i vecka 27 och det tillkommer ju mycket mer innan jag är klar, eller så är det helt enkelt att jag tänker tillbaka på hur jag var för 2 år sedan, alltså i vecka 38 och sådär lagom sprängfärdig, haha. Helt otroligt att det om två veckor är exakt 2 år sedan jag gick igenom min första förlossning, min älskade dotter kom till världen och snart ska jag göra det igen. Galet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0