Magen vecka 25

Tar nog tillbaka att det står stilla, för nu känns magen ganska stor. Men jag vet ju att är mycket kvar ;) Nu ligger vikten på +8kg och måttet +12cm. Idag kommer även en ny jämförelse för denna och förra graviditeten.
 
Gravid med tvåan vecka 25
 
1 . Tvåan vecka 25 till vänster. // 2 . Jolie vecka 25 till höger

Det är ju inte superstor skillnad, men det känns ändå som den är lite större denna gången. Naturligtvis är den fortfarnade mer slapp i nedre delen nu än vad den var då, då vart den ju jämn & fin :) haha. Men det har faktiskt börjat tämja åt sig lite där nere. Alla bristningar från förra gången är ju kvar, dock inte alls röda och kan inte påstå att de är så himla synliga heller. Eller så är det att jag är så van vid att se dom nu att jag inte tänker så värst på det. Med Jolie hade jag precis börjat få brisningar på bilden, men jag har inte upptäckt några nya hittills iallafall.
 
Nästa jämförelse blir nog i vecka 30. Gissar på en växtspurt här nu snart, så det blir verkligen spännande o se vart detta slutar! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0