Lilla hjälpredan

I morse åkte jag & Jolie till Jysk och nästan hängde på låset för att vi skulle hämta ut en hallmöbel jag beställde förra veckan :) möter min kära faster som snällt hjälpte oss med allt. Väl hemma sen så började vi montera och självklart skulle lilla hjälpredan hjälpa till! :)


Hann med nöde & näpe klart tills Andreas slutade jobbet vid 12, stod och monterade ihop den sista korgen när han klev innanför dörren. Han som inte visste något blev ju överraskad, precis som jag önskat ;) här blev iallafall resultatet och jag är riktigt nöjd!


A slutade som sagt vid 12 idag, så härligt att få lite timmar tillsammans hela familjen eftersom jag jobbar nu ikväll. Så vi knatade bort till svärmor där det blev lite plaskande i poolen och mys i solen. Smällde upp Jolie's uv-tält med och det vart faktiskt mer poppis detta året än förra. Så det var ju positivt.


Olyckligtvis råkade Jolie sätta sig på en geting, så hon fick sig ett stick :( men lilla älsklingen var så duktig o satt i mitt knä medan vi plockade bort taggen och gjorde rent. Sved ett tag men det gick över ganska snabbt. Svullnade inte heller upp något så hon verkar inte vara allergisk iallafall och det är bra! Sen när hon lugnat ner sig lite fick hon vindruvor och jordgubbar, då vart det onda glömt sen :)

Nu är jag som sagt på jobbet. 16.30-21.30 idag. Har hängt utomhus fram tills en halvtimme tillbaka. Så skönt att slippa vara inne! Imorgon väntas vakennatt. Bara att bita ihop, en vecka kvar till semester! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0