Utelek

Arbetsdag 3 för mamman på förskola. Gillar det verkligen! Och man blir nog bortskämd när man hamnar på samma ställe flera dagar i rad när man är inskriven i vikarieförmedligen. Det är ju så att jag får lägga in min tillgängliga tid i ett schema, alltså de dagar jag har möjlighet att arbeta. Så får jag sms de dagar om det behövs vikare. Då får man vara snabb som attan med att svara JA, annars går det till någon annan. Först till kvarn, så att säga.

Men det jag skulle komma till var att det är ju så skönt att få vara på samma ställe några dagar. För första dagen är barnen alltid skeptiska när det kommer någon ny, såklart. Men det släpper redan dagen efter!

8.30-15.30 stod på schemat idag med så blev en "heldag" för Jolie på förskolan.


Här fann jag min lilla skatt när jag skulle hämta henne :) ute o lekte i snön med sina förskole kompisar. Såg så himla härligt ut och det syntes väl att Jolie tyckte det var superkul! Knappt så hon ville följa med hem sen, hihi.

I bilen hem babblade hon oavbrutet om "offa & mommo" så jag tror nog det är en liten fröken som saknar sina morföräldrar :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0