Tabata

Idag har dagen gått i ett känns det som. Kom hem imorse, gick en runda med Diezel och sen bums i säng. Jag jobbade alltså inatt. Sov till klockan ringde vid 14.00 och upp, dricka shake o sen fara mot förskolan för att hämta Jolie. Snabba puckar!

Glad liten tjej fick jag med mig hem. Mellis och började förbereda lite med middagen. Sen när A kom hem så åkte jag nästan direkt till min nya arbetsplats för att få träffa familjen. Ja ni läste rätt. Jag har fått chansen att få börja arbeta hos ännu ett barn, så underbart roligt! Bredvidgången börjar på tisdag och det var superkul att få träffa lilla tjejen.

Väl hemma igen så tog vi en promenad med vovven hela familjen. Och sen raka vägen till nyhemsskolan för lite tabata! Riktigt gött!


Känns i kroppen nu vill jag lova, och värre blir det väl imon! Återigen, känns riktigt bra att komma igång och träna igen! Känns verkligen som att det sätter fart lite extra på kroppen och vikten. Spännande o se resultat framöver!

På lördag blir det Göteborg för utbildning inom Herbalife, ska bli SÅ kul! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0