Snart helg

Vid 21.30 ikväll tar jag äntligen helg. Alltså om dryga 2 timmar. För första gången på, ja säkert flera år, har jag jobbat en hel vecka! I måndags sov jag förvisso, men det var ju för jag jobbade söndag-måndag natten. Sen har det varit arbete på förskola resten av veckan.

Idag vart jag på förskolan mellan 8.30-13, hämtade hem min lilla älskling. Vi lekte & myste så gått det gick. Sen bar det av till nästa jobb som började 16.30 och som jag började inlägget med, 21.30 tar jag helg.


Imorgon är det Alla ❤️ dag. Vi har beställt exotisk planka, hyrt film och tänkt bara vara, ro om varandra :) tänkte även jag skulle ta tillfället i akt att baka lite, lutar nog åt denna godingen här ovan! På över 1 månad har jag inte ett en enda smula "onyttigt", men imorgon ska jag unna mig det tillsammans med min käraste. Och även om jag nu väljer att tillåta mig äta något onyttigt, så tänker jag inte frossa som jag alltid tidigare gjort. 

Men jag ser fram emot morgondagen ❤️


Kommentarer
Anonym

Baka socker, gluten och laktosfritt så kan du äta med gott samvete! Har massa goda recept. :) om inte, så kan du göra i portionsformar så är det slut när det är slut. Risken är att du triggar igång sockersuget igen tyvärr.. Tar ungefär 3 veckor att bli av med det, synd om du ska förstöra det!

2015-02-13 @ 22:13:43
Caroline

Häls. Caroline :)

2015-02-13 @ 22:14:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0