Slut på veckan

Ja, mitt senaste inlägg vart om att det var en ny vecka och nu sitter jag här o skriver om att den är slut. Denna veckan har verkligen gått i ett! Så tänkte bara lite kort och snabbt sumera den.
 
Måndagen jobbade jag eftermiddag. Jolie vart på förskolan mellan 11-16.15 och det hade gått bra. Hon fick som sagt beröm för att ha ätit så duktigt :)
 
Tisdagen spenderade jag tillsammans med min kära kusin ♥ Längesen vi sågs och vi har nog faktiskt inte umgåtts så sedan vi var små. Började dagen i lokalen för lite info om Herbalife, så underbart att kunna få hjälpa sina nära & kära till ett hälsosammare liv. Först pappa och nu min kusin. Hur som helst. Fortsatte dagen hemma hos mig och hon åkte inte fören 17 på eftermiddagen. Kort sagt mysig dag!
 
Onsdagen gjorde jag inte så mycket. La mig för att sova när Andreas kom hem från jobbet, och laddade upp för jobbnatt 1/3 denna veckan.
 
Torsdagen sov jag fram till 14, hämtade Jolie på förskolan som varit där sedan 6.30. Lill gumman hade somnat redan vid 11, inte konstigt när man vanligtvis brukar sova till minst 8 på morgonen och nu blivit väckt av pappa redan innan kl 6. Efter hon sovit hade hon inte velat äta.. Under veckan har hon blivit fruktansvärt hes och förkyld. Så det vart något hängigt på förskolan.
 
Fredagen sov jag igen efter jobbnatt 2/3. Gick upp lite tidigare för att hinna med en dusch innan hämtning av Jolie. Även den dagen somnat innan lunchen och sedan inte velat äta något. Men ändå gått helt okej under dagen. När jag hämtat Jolie åkte jag till min mamma och var där under eftermiddagen/kvällen. 
 
Lördagen (igår) kändes det inte som vi gjorde ett smack.. Städade lägenheten och handlade. Mycker mer än så gjorde vi inte. Åt köttgryta hos farmor/svärmor.
 

Idag har vi varit i Jönköping hela dagen. Lämnade först Diezel hos Dennis och tog en runda på A6 och lite andra affärer. Sen åkte vi till ICA Maxi för att handla lite, Jolie stod för storköpet idag :) hihi. Väl hos Dennis igen så lagade jag tacos medan han klippte Andreas hår. När vi kom hem sen slängde jag mig i sängen och A åkte för att tvätta bilen.
 
Nu har jag landat på jobbet, eller ja, det var ju ett tag sedan. Började 21.30 och slutar 7.30 imorgon. Blev visst inte så snabbt och kort inlägg. Men nu har jag sumerat vår vecka iallafall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0