Sjukling

Första natten utan mannen i huset gick väl över förväntan, för min del iaf. Jag hade på radion lite tyst för att lättare somna, haha. Men tomt vart det i sängen!

För lillan däremot var det värre. Hon hade varit aningen gnällig hos mormor & morfar i helgen och på natten sen till måndagen så fick hon 39.6 graders feber :(

Så det blev en mysdag hemma.. Natten tills idag vart det närmare 40 grader igen :( så någon förskola idag blev det inte för Jolie. Usch så tråkigt!! Jag hade möte inplanerat och stackarn fick ju släpas med dit.. Hon slocknade under tiden jag klädde på henne innan vi skulle iväg, under tiden alltså, då är man inte pigg..


Hon sov sig igenom böket i och ur bilen och näst inpå hela mötet. Så jobbigt att se henne dålig..

Nu sover hon för natten, varm som en stekpanna :( och det är för tidigt för att ge tablett än.. Får se hur långe hon sover innan hon vill komma in till mig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0