Sista fredagen

Som rubriken lyder, nu är det sista fredagen i februari. Strax är även denna månad slut och mars börjar. Inte klokt vad tiden går snabbt! Även om jag vill ibland att det ska gå snabbare för jag har så mycket att se fram emot, så vill jag många gånger stanna tiden för att Jolie inte ska växa mer, hihi.

Min lilla stora tjej, galet vad stor du har blivit sedan du började förskolan! Ord ploppar upp lite närsom, det märks att hon förstår mycket mer vad vi säger nu än sedan en månad tillbaka. Och idag så stod hon o sjöng "Lilla snigel". Mitt hjärta smälter, så söt är hon! Så duktig! 


Bilden är tagen i förmiddags då Jolie ville mysa i soffan, strax därefter slocknade hon för en liten tupplur. Börjar nästan bli rutin för det nu innan hon åker till förskolan till 11. Men går man upp mellan 6-7 istället för 8-9 så blir man trött :) jag föredrar såklart när hon vaknar den sistnämnda tiden, men vi vinner mer tid med varandra om vi går upp tidigt ❤️ det där myset när hon fortfarande är trött är oslagbart!

Jolie började förskolan vid 11 idag som sagt. Jag tog en promenad med Diezel när jag lämnat hönan. Sen lunch och iväg till jobbet till 13.30. På korttids idag så jobbar 13.30-21.30 istället för start 16.30. Men det är riktigt roligt här så det gör inte mig något att det blir ett långt pass.

Får se om det blir lite tjuvkik på lets dance nu snart, mohaha. I övrigt laddar jag inför Göteborg imorgon!! Woho, riktigt taggad! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0