Så stolt!

Idag på morgonen när jag skulle lämna Jolie på förskolan så hände något, för mig, väldigt ovanligt. När vi kom in möttes vi av tre lite äldre tjejer som direkt började prata och busa med Jolie, hon sken då upp som en sol. Så efter jag klätt av henne ytterkläderna så börjar hon knata in helt självmant! Det behövdes alltså inte alls kommas upp i mammas famn!

Så under tiden jag pratade med hennes fröken och berättade bla att vi hade en annan vagn med oss, så gav jag henne lite halvdant en kram och puss. Men hon gick iväg helt själv och ville hjälpa fröken med att duka fram frukosten.

Helt klart den smidigaste lämningen hittills! Man blir alldeles varm i hjärtat av att det går så bra. ❤️


När jag hämtade henne sen så skulle hon promt bära sin ryggsäck själv. Mamman däremot tyckte inte det vart så roligt att hon släpade den... Så hon blev aningen arg på mig när jag tog ifrån henne den, haha. Liten dam med stark vilja, undra vem hon fått det ifrån...?

I skrivande stund sitter jag bredvid Jolie's säng och lyssnar på när hin sussar. Hon slocknade redan vid 19.20 idag. Det tar på krafterna att gå på förskolan :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0