Ny vecka

Hör och häpna, efter 3 veckor med Herbalife står nu vågen på -5 kilo! Helt ofattbart. Frustrationen av att inte kunna träna är dock skyhög! Ja det började ju med denna ihålliga hosta som började strax innan jul, alltså är jag inne på min 8:e vecka med hosta. Men visst, så länge jag inte känner mig påverkad och hängig av den så är det inga problem att träna. Men så självklart åkte jag på feber och skit förra helgen, svårt att gissa att det är föreskolebaciller när Jolie precis börjat inskolningen. Sjukskrivning från jobbet och blabla..
 
Tror ni jag kan träna än? NEJ!... Jag har fortfarnade ont i halsen och hostan vill såklart inte ge med sig. Låt-mig-bli-frisk! Men med Herbalife så går jag så fint ner i vikt ändå, och det är ju underbart! ♥
 

Men idag vart det dags för förskola för dottern och jobb för mamman. 11.00 var jag på Åkers förskola, och Jolie blev bara av att komma dit helt förstörd.. Så jag testade att följa med henne in för att få igång henne på lite lek innan jag gick. Som sagt, helt förstörd var hon och ville helst klättra upp i famnen på mig och klamra sig fast :( men efter ett tag så lugnade hon ner sig och började bli nyfiken på vad jag höll på med. Så det tog ändå inte så lång tid för henne att börja leka och slappna av. När jag väl sen tänkte gå så blev det lite gnälligt, så hon fick komma upp i famnen, en sista puss & kram och sen över till frökens famn. Något ledsen men inte på långa vägar som när vi kom dit. Sen stod hon i fönstret och vinkade mamma hejdå.
 
Det kändes faktiskt inte lika jobbigt att lämna henne när jag lyckats få henne lugn innan. 11.00-16.15 var hon där idag och när Andreas hämtade henne efter jobbet så hade Jolie fått beröm av att hon var så duktig på att äta. Så efter en sådan lämning hade det även resulterat i en bra dag. Lycklig mamma!
 
För mig vart det jobb 13-30-18.00 men det var en himla skön dag, gick snabbt faktiskt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0