Nu är jag igång!

Aningen jobbig natt inatt.. Jolie hade ont i magen, gissar på hård i magen. Usch så det vart skrikattacker ett antal gånger inatt. Men tillslut efter många om & men så somnade hon och vi fick någorlunda sömn innan Andreas alla alarm började tjuta.

Hade väl hoppats på liiiite sovmorgon idag, men icke! Strax innan 7 vaknade en pigg lite skrutta. "Äta!" var det första hon sa, och det vart bara till att lyda, haha. Men det var minsann någon av oss som somnade i soffan sen, och inte vart det jag, även om jag hade hoppats på det!


När jag sen lämnat Jolie på förskolan och ätit lunch hemma med mannen, så åkte jag iväg till gymmet. Sååååå efterlängtat!! Jag har varit så arg på dessa förkylningar och sjukligheter som gjort att jag inte kunnat träna. Men nu så!!


30 min cardio blev det, körde intervaller mellan gång och löp och med backar. Svettigt ;) haha. Och sen lite styrka på det med. Mjukstart kan man väl säga. Herbalife shake efter det såklart! Bästa sättet att återhämta sig från träning så man får nya krafter!

Lite fix hemma sen iväg till jobbet. Ska snart äta mig en god protein-macka med ägg på :) så gott! Slutar vid 20.30 och då ska jag hem och göra veckans 24 fit veckoutmaning.

Härliga nyheter fick jag idag med! Men vad avslöjar jag inte än.. :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0