Mer jobb

Första dagen på förskolan Domherren var bra! Vart på avdelningen med de stora barnen, alltså mellan 3-5 år. Barnen var snälla & hjälpte till att visa hur allting gick till där :) man blir aningen fascinerad över hur mycket så stora barn kan. Prata så himla duktigt, räkna och läsa, berättar massa saker. Ja det är ett helt annat ös än på min lilla 1,5 åring :)


Som rubriken lyder så fick jag mer jobb. De frågade om jag kunde jobba resten av veckan, så varför tacka nej? 8.30-15.30 på onsdag och torsdag, och på fredag 8.30-13.00. Så det blir dubbla pass för mig då eftersom jag har kvällen på mitt vanliga jobb med. Men därefter har jag semester så det är bara att passa på!

Lämningen på förskolan idag gick förresten himla bra. Inga tårar och behövdes bara en kort stund i mammas famn innan Jolie glatt hoppade över till frökens famn och sen vinkade till mamma :) skön känsla! ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0