Kroppsscanning

När jag startade upp med Herbalife igen, efter ett uppehåll, så gjorde jag ännu en kroppsscanning. Då för 4:e gången, men eftersom jag kör på ny kula så räknar jag den som förstascanning.

Första gången var den 12 januari och idag, sex veckor senare, då ser resultaten ut såhär:

-6.7 kg total viktminskning
-4.5 kg av det är rent fett!
2.9% mindre fett i kroppen
2.1% mer vatten i kroppen
1.5 mindre bukfett


Jag är så sjukt nöjd! Och då måste jag framhäva att jag har bara ändrat om min kost till Herbalife, ingen träning! Eftersom jag varit sjuk & förkyld har jag inte haft möjlighet att träna. Men nu äntligen! Igår hann jag med ett pass på gymmet och idag blev det halvmilen promenad och tabata träning med härliga mammor! SÅ KUL! :)

Så skönt att vara igång igen! Blir spännande att se hur scanningen ser ut om någon månad igen om jag lyckats träna en hel del! Nu blir det lunch o sen tillbaka till lokalen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0