En vecka utan dig

Ja nu har jag precis vinkat av min andra halva på stationen. Kändes hårt. Men det ska nog gå undan det här. A ska nämligen till Stockholm för utbildning en vecka, så han kommer inte hem fören på fredag igen. Vilket betyder att jag kommer vara tillfälligt ensamstående med barn, hund och hushåll. Men det ska nog gå bra.


Jag har tagit semester denna veckan för att slippa tänka på det med. Jag hade dagar jag var tvungen att ta ut med så det passade perfekt denna veckan. Har även fått lov att ha Jolie på förskolan trots min semester, hennes fröknar höll med om att en veckas uppehåll för henne var för länge. Så hon fick gärna komma ändå :)

I skrivande stund har jag kommit till mamma & pappa, där jag äntligen fått träffa min lilla älskling igen. Som ni vet så sov hon här inatt så vi fick ro om oss själva på alla hjärtans dag. Tycker även det var en mysig stund innan han skulle åka iväg till Stockholm. 

Hoppas veckan går snabbt nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0