Dagen är här!

Idag kom äntligen min stora kärlek hem! Men dagen började först med VIP frukost på H&M med min syster. Eftersom Jolie inte är hundra pigg än så fick hon vara hemma från förskolan även idag och hänga med oss på shopping istället. Hon vart himla snäll för att inte gilla vagnen numera ;)

Det blev lite köpt ändå. Och tror det eller ej, mamman här köpte till sig själv för en gångs skull! Händer ju aldrig! Behöver verkligen förnya garderoben så det var på tiden. Tänkte jag skulle ge mig på att köpa ett par byxor, och när jag står där i provrummet o ska prova, vad jag tror, min vanliga storlek - ja då vart de för stora!! Så jag får alltså gå ut o hämta ett par i storleken MINDRE! Så häftigt. Det har alltså faktiskt hänt något på dessa veckor med Herbalife.


Sen kunde jag såklart inte gå tomhänt från barnavdelningen. Tråkigt nog så fanns inte det jag fastnade för i Jolie's storlek. Så det får väl bli någon annan gång. Men dessa ubersöta hängslebyxor och en hårrossett fick komma med hem till lillskruttan :)


Sen började det närma sig kl 14 och det var äntligen dags att åka mot stationen för hämta upp papsen! Som vi längtat!


Jolie förstod inte riktigt vad jag menade med att vi skulle hämta pappa, men när hon fick syn på honom där på parrongen så utbrast hon "PAPPA!" och nästan slängde sig ut i luften för att få komma till honom. Hihi lycklig tjej! Och minst sagt lycklig mamma. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0