Alla ❤️ dag

Alla hjärtans dag är inget vi direkt firar, men det känns som att det är en dag som är perfekt att tänka lite extra mycket på varandra. Även om vi älskar varandra precis lika mycket varje dag om året, så är det ju faktist så att det kommer mycket före nu när man är mamma & pappa och inte bara flickvän & pojkvän. Men nu tog vi tillfället.

Många gånger när man tänker sig att man ska ha barnvakt är när man ska iväg för att göra något, gå på bio, äta ute, gå på någon fest kanske. Men denna gången så stannade vi bara hemma. Jolie fick spendera natten och kommande dag tillsammans med sin mormor & morfar, både hon och dom vart överlyckliga!

Jag och min käraste, ja vi åt lyxig exotisk planka tillsammans och bara mös ❤️ pratade om allt kändes det som! Tog verkligen tid åt att bara prata och ro om varandra. Mycket uppskattat!



Riktigt gott! Var det gäller efterrätt så bakade jag aldrig sen faktiskt. Och det var väl tur det, för vi blev båda proppmätta av all kött och frukt!

Efter middagen gosade vi ner oss i soffan och tittade på film. Lucy blev det. Den som vi en gång skulle se på bio men jag lyckades boka fel dag.. Ja nu såg vi den iaf. Och visst var den bra, men jag tyckte nog den blev lite för överdriven mot sluten. Men det är en smaksak!

Det bästa (eller värsta) av denna kväll var att vi hade en hel natts sömn framför oss. Klart kändes det oerhört tomt utan verken en dotter som sov i sitt rum, eller vovven uppe i sängen. Men det var riktigt skönt att få sova. Jag vaknade några gånger men jag kände mig ändå utvilad på morgonen och det är inte ofta jag känner så. Jag vaknade dock redan vid 8.30 så någon jätte-sovmorgon blev det ju inte. Men det var helt klart en underbar kväll, för bara mig & min älskade ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0