Magen vecka 30

Här kommer även veckans magbild, denna vecka 30, 29+0, och som lovat blir det en jämförelse med hur magen såg ut med Jolie :)
 
Gravid med tvåan, vecka 30
 
1 . Tvåan vecka 30 till vänster. // 2 . Jolie vecka 30 till höger.
 
Magen är helt klart mycket högre eller spetsigare på något vis denna gången, större också tror jag. Förra gången hos barnmorskan när vi mätte SF så var jag 1cm mindre denna gången än med Jolie. Så blir spännande o se vad måttet ligger på nu på fredag. Som jag sagt tidigare så synas inga nya bristningar fortfarande och det känns inte som det kommer bli några fler heller, möjligtvis i slutet. Så det är bara sedan Jolie låg i magen och de är ju mycket blekare nu. Magen kliar inte heller så förbaskat mycket som det gjorde förra gången. Vet jag fick smörja flera gånger om dagen för det kliade så, men inte nu.
 
Ni får gärna säga vad ni tycker det är för skillnad :) Tycker ni den är större denna gången? Jag får se lite när nästa jämförelse blir, men några fler ska jag ju ändå hinna med, haha. 


Kommentarer
marina

Större är den och annan form tycker jag. Så kanske de bor en kille på insidan

Svar: Ja men visst ser den större ut? :) och helt klart annan form, så det blir väldigt spännande att se om det blir en pojke eller inte denna gången :)
Sandra Gustafsson

2015-08-12 @ 16:58:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0