Magen vecka 29

Har inte jättemycket att säga om magen denna veckan. Det rullar på och jag tänker inte så mycket på om den växer mycket eller inte, haha. Däremot tänkte jag på häromdagen vad ofattbart lite magen har kliat denna gången. Men det är väl för den varit uttöjd en gång innan och därför inte brister på samma vis. För inga nya bristningar har gjort sig synliga än iallafall och det är skönt. Har ju redan tigermage från Jolie :)
 
 
 
Så här har vi magen vecka 29, (28+0). Nästa vecka blir det jämförelse med magen jag hade med Jolie, alltid lika kul att se hur det skiljer sig. Och allra mest spännande blir det ju att jämföra de sista bilderna innan förlossningen :) Går jag över tiden denna gången så kanske magen blir  ä n n u  större än sist, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0