Virka liten kaka

Ja dagarna susar förbi! Sist jag skrev vart jag på jobbet oxå, första jobbnatten sedan Jolie föddes. Helgen gick över förväntan! Igår hade jag kväll och nu sitter jag här igen o har en vakennatt framför mig. Var på utbildning tidigare idag så A kompade ut och kom hem vid lunch så han kunde va med Jolie. Imorgon är han hemma sin allra första föräldradag :) Hann väl sova en sådär 2 timmar innan jag skulle komma hit idag, så får väl se hur lång natten blir.. Tur det är till 06 och inte 08 som på helgen.
 
Under jobbhelgen lärde jag mig fakriskt att virka :) så sedan i fredags natt har jag hunnit göra allt detta:
 
 
En rosa kondiskaka, en princessbakelse och två dammsugare :) Påbörjade en chokladboll också, men då tog det bruna garnet slut, och jag hade precis den dagen varit o köpt en ny grön, rosa och vitt. Så jag tyckte det kändes dumt att komma dagen efter o köpa ännu mer, haha. Inatt tänkte jag ge mig på maränger :) Det är verkligen jätteroligt! Trodde inte jag skulle uppskatta det så mycket som jag faktiskt gör. Haha, jag sitter där hemma som en liten tant o virkar så fort jag får chansen ;) känner att jag är en väldigt social sambo just nu.. Men snart tar väl alla garn slut, och jag kan ju inte slösa upp hela min penning på garn!
 
Uppdatering om min träning så har jag nu antagit herbalifes fitcamp-utmaning! Men mer om det i ett annat inlägg tänkte jag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0