Intervallträning

I fredags tog jag med mig Diezel ut på promenad, i vanlig ordning. Men så tänkte jag att då skulle jag minsann gå en rask pw när jag ändå inte hade barnvagn med mig. Så gick vi ett tag o sen kände jag suget efter att springa, så jag testade lite försiktigt att börja jogga för att se hur Diezel tog det. Han som redan gjort sina behov blev jätteglad och pinnade på som bara den :) sprang ett tag o sen gick jag en bit igen. Efter ett tag så tänkte jag "äsch vi kör igen" och han blir lika glad som jag över hur bra det gick! Ibland blev han lite för ivrig o sprang för fort o ibland så ville han ju stanna o lukta på något. Men eftersom jag hade flexi kopplet så funkade det jättebra.  Annars sprang han i min takt bredvid mig :)


Inte så värst långt kanske men lagom för både mig & Diezel. När jag kom hem så körde jag ett tabata pass när jag ändå var uppvärmd. Så duktig jag kände mig! Mixade till mig en chokladshake med banan i efteråt, mums!


Igår följde min bäste vän med mig ut på intervaller igen, då lika glad :) så kul att ha sällskap! Om vi tränar bra båda två så kanske vi orkar springa hela rundan tillslut, haha. Även igår körde jag lite tabata, men halverade tiden.

Nu är jag på jobbet till 21.00, så idag blir det ingen träning. Imorgon däremot kör vi på med mammaträning med herbalife gänget som vanligt! Onsdag planeras det kettlebell & tabata på gymmet. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0