Mysmiddag & new in

Dagarna susar iväg!! Hinner knappt med..


I torsdags var vi hos Harry och hans fina mamma Tina :) alltid lika trevligt! Vid kl 16 var det dags för 1 års fotografering för lilla fröken. Gick jättebra! Och nu väntar vi ivrigt efter bilderna.


Såhär glada var vi när det var fredag och pappan snart kom hem så vi kunde ta helg! I lördags fick vi en spontan ide att vi skulle äta ute, mannen min och jag. Så vid klockan 21 sådär på kvällen så ringde vi hit svärmor att se till ifall Jolie vaknade. Hon helt ovetandes om att sin farmor kommit, hade sovit hela tiden. Vi åt på cocothai och tanken var att vi skulle gå ut efteråt med det var rätt dött så vi gick hem istället.


I söndags åkte vi en sväng till Jönköping. Eftersom jag börjar jobba nätter nu igen så ville jag uppdatera en utav mina serier-samlingar. Så jag var på jakt efter sista säsongen av Private Practice, men den fanns inte någonstans. Så jag tänkte att "något måste jag ju titta på", så för någon 50 lapp mer blev det alla säsonger av Gossip Girl istället. Nu har jag minsann att göra om jobbnätterna ;)

Och äntligen så hittade jag fleecen jag letat länge efter i stl 80 åt Jolie. Varit slutsåld överallt känns det som. Men nu fanns den, och så blev det ett tvåpack tighta oxå, det är alltid behövligt :) allt från H&M. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0