Min fina ❤️

Åh jag blir så fascinerad av min lilla älskling. Så duktig hon är! Så fin! Min lilla bebis har blivit så stor, har än inte förstått att hon kan gå. Blir lika förvånad varje gång jag ser henne knata iväg, samtidigt så stolt!


Hon vill väldigt gärna gå så mycket hon kan, och tycker det är jätteroligt att gå inne i affärer och titta på allt.

Jag är så lyckligt lottad av att få vara just din mamma! Min fina tjej!


Idag har vi satt hennes allra första tofs i håret. Så himla gulligt!! Längtar tills hon får ännu längre hår så man kan sätta tofs uppe på huvudet, sätta spännen och göra små flätor. Min fina lilla Jolie, vilken underbar framtid vi har framför oss, och jag älskar det! ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0