24 fitcamp

Jag och en vän antog Herbalifes fitcamp-utmaning nu i veckan. Egentligen håller det på 4 veckor och det hade redan gått en vecka, så vi vart lite efterslänt och har då bara 3 veckor till målet. Men vi var o gjorde fyspass i tisdags. Så sjukt jobbigt! Men jag är ändå så stolt över mig själv! Trodde faktiskt inte att jag lyckades presetera så bra som jag gjorde. Återstår att se om jag kan förbättra det tills nästa fystest blir av.
 
Vi skulle börja med att göra så många squats man kunde på 2 minuter - jag gjorde 68 st.
Efter skulle vi göra så många armhävningar vi klarade av, utan tid - jag gjorde 10 på fot, 9 på knä.
Sist skulle vi springa idioten, antal längder på 2 minuter - jag fixade 26 st.
 
Så nu är det bara att ge gärnet i 3 veckor & hoppas på stor förändring på resultaten! :) Som alla kanske inte vet så dricker jag Herbalifes shakes till frukost & lunch. Nu även efter träning. Började i juni, men under semstern så tappade jag fokus. Nu sedan förra veckan har jag börjat på riktigt igen! Utöver måltids-shaken så tar jag 3 st multivitamin tabletter per dag, och nu för att kicka igång det lite extra mycket så kör jag på 3 st Cell-u-loss tabletter per dag också. De kallas även "centimeter-dödaren", så vi får väl se om de lever upp till sitt namn ;) haha!
 
 
Till månadsskiftet kommer jag även att bli medlem i Herbalife, tidigare kallad distrubitör. Jag gör detta främst för min egen skull eftersom jag känner att detta är något jag kommer fortsätta med, och även andra produkter. Och att jag blir medlem gör att jag kan skicka efter mina produkter själv. Skulle det även vara så att någon i min omgivning skulle vara intresserad att testa något, så kan jag skicka efter åt dom. Men som sagt, jag gör detta för min egen skull, det är inte meningen jag ska börja sälja, eller försöka övertala något till att köpa. Utan visst, jag kommer dela med mig av vad jag tycker om produkterna, och är det någon som nappar så är det bara roligt :)
 
Det har jag ju glömt säga med! I söndags var jag på en härlig relaxtimma och fick testa på Herbalifes hudvårdsprodukter. Så vi blev ompysslade med rengöring och masker o sådant till ansiktet, även info om deras hårvård. Supermysig kväll med härliga människor! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0