VIP shopping

I torsdags (25/9) gav vi oss iväg tidigt för VIP shopping på H&M med syster/moster Emelie & Dexter! Härligt morgon med frukost från Elsies och några hundralappar fattigare. Men som tur var så vart det 20% på hela sortimentet + att jag hade en 50kr check. Så blev ju något billigare :)



Efter H&M åkte vi till Emelie och tog oss en titt på ÖB, där hittade jag fodrade stövlar till Jolie för enbart 88kr, som hittat! Och ja till förklaring av bilden kör ovan så fick kusinerna åka Emelie nyköpta syskonvagn, då megatältet till regnskydd jag har till min emmaljunga passade perfekt!..


Detta blev det inhandlat till Jolie iallafall. 5 st toppar och 3 par tjockare leggins, oså de fodrade gummistövlarna då :) jag är nöjd! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0