Testa herbalife?

Jag har under några månader nu kört på Herbalifes goda shaker. Jag har blivit piggare, känner mig inte lika hungrig och jag får bra näring på köpet! Träningen har inte varit den bästa, jag tappar fokus och motivation lätt och därav har jag inte sett några större skillnader på vikt och mått.

Men att ta en shake till frukost istället för ingenting har räddat min vardag! Det är så smidigt, och gott dessutom. Mitt första mål behöver nu inte bli gårdagens kladdkaka eller ostbågar eller vad som nu fanns hemma. Jag har aldrig gillat frukost, därför aldrig lagt mig tid till att äta det - vilket är dagens viktigaste mål!


Nu ser min start på dagen ut såhär: shake, multivitaminer och örtte som gör mig ännu piggare! Likaså lunch har varit ett svårt mål för mig, inte brytt mig och ja, man "behöver" inte lunch när man hela tiden småäter. Nu löser jag det enkelt med ännu en shake.

Någon som vill ta del av denna underbara näring? Som hjälper dig gå ner i vikt, gå upp i vikt,eller bara hålla din vikt om du så vill. Hör av dig till mig om du vill veta mer! :)


Jag har nu äntligen fått hem mina hårvårdsprodukter från Herbalife. Det luktar ju såå gott!! Och känner redan efter en tvätt hur mitt hår börjar bli friskare :)

Som sagt, är du intresserad av något från herbalife så är det bara att fråga! Jag är iallafall nöjd och vill dela med mig av glädjen! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0