Smockfull vecka

Förra veckan, och denna veckan har (ochgår) i ett känns det som. Har 7 jobbpass på 2 veckor, vilket betyder typ jobba 2 pass, ledig en dag, jobba 3 pass, ledig en, osv.. Denna veckan är verkligen smockfull känns det som :) Måndag hade jag kvällspass. Igår vart det träning på förmiddagen och efter lunch åkte jag, Jolie & Diezel för att va hundvakt åt mammas hundar när hon var på möte. Lagade potatisgratäng och kyckling till pappsen när han kom hem :) Idag har jag varit iväg o handlat, vid 14 var det p-möte och nu sitter jag på jobbet. Nattpass idag, sova hela dagen imon, sen nattpass igen. Inte får lov att sova när jag kommer hem på fredag, då jag ska på intervju vid kl 8 :) får hoppas jag inte är sådär lagom mosig i huvudet. Men hoppas det går bra! Sen direkt i säng för att sova några timmar och på kvällen vankas Akropolis med fina mammor ♥ 
 
På lördag är det Ullared med mannen min som gäller!! Woho! Jolie ska spendera sin dag hos sin mormor & morfar. Tyckte det kändes bäst för oss alla om hon fick vara där. Slippa lång bilresa och "tråkigt" varuhus hela dagen, när man istället kan busa med alla vovvar :) Så behöver vi inte känna oss stressade heller, bara tänka på oss själva, vilket kan va skönt med :) Skulle det dra ut på tiden och vi inte hinner hem innan Jolie vill sova för natten, då kommer hon få sova där med. Så får vi se om även vi sover där eller om man ska ta chansen till en natt utan uppvak. Tål att tänkas på. Jag däremot kommer längta ihjäl mig efter min lilla älskling så det är högst troligt att jag nattar över i min gamla säng hos mamsen :) hihi.
 
Nu blire senaste från Instagram, följ @hejsandraa 
 
 
1. / Gungeligung hos mormor förra tisdagen.
2. / Långpromenaden på jobbet i lördags, 7.3 km resulterade i sjuk skoskav!
3. / Skoskaven tillät bara foppartofflor till jobbet i söndags, men det hindrade mig inte från att promenera 6 km till.
4. / Mums med mammas köttfärslimpa tyckte unga fröken i söndags :)
 
Inatt ska jag ägna tid till presenten åt lillkusinen i systers mage, gäller att va i god tid!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0